Blog

Farmář

23.10.2014 18:58

Tak pár návodů a triků jak být dobrým farmářem a také trochu popis toho co se od farmáře čeká...
Tak asi napřed popis ( i když v ruštině to znamená velký zadek ) :D

No Farmář je pozice která je jen v naší ali jinde na ni nenarazíte alepson v této hře :)) občas někdo řekne že někdo farmí nebo dokoce je to farmář ale veskutečnosti to tak není zaprvé neplní tu funkci a za druhé ostatní ho tak nechápou :)
Takže farmář zde je hráč který má za úkol zásobovat alianci surovinami jak jídlem tak dřevem kamenem ostatní komodity jako je uhlí olej atd. nejdou věnovat jen za ně nakupovat takže ty bohužel ne.
Farmář si musí uvědomit, že tak jako voják má za ukol v alianci ne jen bojovat a tím přináše ali body pomocí kterých se dostává dopředu tak farmář buď podporuje samotné členy vojáky k lepším výkonům pomocí surovin nebo je dává k dispozici alianci.
Ted uvedu několik čísel pro orientaci: Alianční fond střední aliance je 5 000 000 kusů suroviny od druhu 1 000 000 zlata a 100 000 rubínů.
Výkon dobře fungujcí základny vojáka je 20 000 suroviny denně ( VIP ). U farmáře to spočítané nemám ty čísla které tu uvádím není výpočet ale realita ten fond je atlantýdy a ta základna je moje.
z té základny je dobře vidět to že denně má potom tazákladna k dispozici 8-10 000 suroviny a za 10-12 000 můžu dál stavět.
a to jsem voják. Nechci tu psát farmář musí při lvl toho a toho vyprodukovat pro ali tolik a tolik né... to je na vás, ale tady jsou nějaký motivační čísla kolik se vyprodukovat dá a já se ted pokusim napsat pár typů jak toho dosáhnout.

Farmář na hlavním hradě plní vše co dostane za úkol a z čeho jsou postupové body, ale to neznamená že vše musí nadále vlastnit.
Tedy každý postup na vyšší lvl se získává s plnění ukolů co máte v pravém menu a dále ze zkušeností z bojů jak na barony tak na hrady nebo v různých akcích. U boje s barony akorát nezýskáváte body slávy pro alianci ale zkušenosti na postup lvl.
U farmáře můžu klidně říci že kdo si chce vyzkoušet boj je to dobré jezdit na barony ale jako farmář to není nutností nemáte tolik vojáků nebudete tolik verbovat pro obnovu a peníze na víc by se hodili ale vy vybíráte daně a neverbujete vojsko takže to zase tak nutné není pokud to není úkol.
Určitě není potřeba ve výstavbě hradu se věnovat takovým vecem jako tvrz,hasičárna,nemocnice,prostě vše co je spojeno jednak s rubíny a jednak s bojem pro farmáře nepotřebné věci já sám musím říct, že bych některé budovy nejraději zboural bohužel některé zbourat nejdou :( takže defakto nestavět budovy sloužící k boji za rubíny.
Kasárna a dílny je dobré mít a to na nejvyšší urovni ...
Dále vysvětlím princip okrasných prvků mimochodem to je to nejdůležitější na celém farmaření !!!!
Systém toho kolik vytěžíte je v tom kolik máte k dispozici zdrojů což je dané výkonem farem hrad dává od každé suroviny 3 základny 6+2 8+2 podle toho zda je VIP nebo ne. Tím je dán počet budov se 100% výkonem těžby ty čísla samozřejmě znamenají rovnou počet budov takže na hradě máte tři farmy které jedou na 100% další pak na 75% další na 56% atd až klesnete klidně i na 10% To kolik Farma nebo dřevorubec kameník vytěží je dáno urovní tedy lvl té dané budovy tedy je prioritním zájmem mít všechny tyto budovy na maximálním lvl.
Dále tu máme faktor zvýšení produkce a to je u kamenolomu kameník u dřevorubce pila a u farmy mlýn, pak je tu regulace spotřeby to je u kameníka a dřevorubce stavitel toho nestavte nemá to smysl zle v ní budovy ale pak až nebude co stavět je vám to k ničemu a mam dojem že nejde zbourat, u farmy je to pekárna která snižuje spotřebu jídla tu i u farmářů doporučuju, a pokud budou rubíny vylepšit. Sníží spotřebu tím víc zbívá a dá se poslat ostatním ...
A nakonec okrasné prvky ty procentuelně zvedají výkon všech výrobních budov, kterén máte v daném hradě nebo základně nesčítají se, ale na každém místě působí zvlášť to je mimochodem na celé věci opravdu nejdůležitější protože tím dostanete teprve zajímavý výkon budov. Do vzorce výkonu například farmy je tedy započítán procentuální výsledek spokojenosti obyvatelstva, který je tedy dán výkonem okrasných prvků a tomuto číslu zase ubližuje počet obyvatel a budov vlastně jsou to protiklady které se na vzájem ruší!!!
Takže pokud chcete co nejvyšší výkon vašich zdrojových staveb je potřeba stavět co nejméně budov, které vám k ničemu nejsou například velmi často vídám na základně obranou dílnu proboha proč tolik utoků tam není a můžu si tam toho přivest kolik chci z hradu místo té budovy mohu postavit dvě náměstí a zvýšit výkon všech budov...
Stím tedy kooperuje i další věc a to jsou obydlí čím víc obydlí budete mít a čím větší počet obyvatel tím víc si budete ničit výsledek okrasných prvků!!!!
Pokud jste tedy farmář na základnách bych vůbec obytné domy neměl a nebo velmi velmi málo třeba dva do max urovně
mimochodem na nejvyšším lvl to chce po vás na hradě postavit 11 obydlí v plné urovni což je tak na splnění lvl ale jedenác domů na nejvyšší urovni vás bude právě ničit na okrasných prvcích takže zvažuji, že některé alespon tři zbourám ( jde to ) a nezískám tím jen tři místa na stavbu zahrady, ale i ubydou lidi a tím se zvýší bonus z prvků.
Obecně napřed stavět posílení výroby jako třeba mlýn potom dostavět počet budov v základním lvl aby jste měli celou řadu až do 10% a dokud jsou budovy stavět rychle a jste tu stavět budovy pokud tu nejste nechat stavět něco co tervá déle vylepšit mlýn postavyt okrasný prvek berte to tak že postavením farmy nebo zvýšením lvl si pomůžete třeba o 36 jednotek za hodinu ale vylepšením mlýna nebo postavením okrasného prvku si můžete pomoc v řádech set protože se to týká všech budov.
Ještě co se týká okrasných prvků neinvestovat rubíny dokud nejste u těch nejlepších jinak to nemá cenu a obecně raději počkat až budete moc stavět zahrady tedy prvky s výkonem nad 100 bodů.
Dobré jsou pro farmáře sochy může te se tam dostat nad 100 bodů pohodlně a suroviny na to máte ...
Určitě věnujte maximální pozornost výběru základny cílem je mít všechny VIP u farmáře je ideální jedna na dřevo jedna na kámen a jedna na jídlo.
Tak tohle byli asi kroky vedoucí k výkonu těžby surovin na ostatních světech se předpokládá maximální počet zdrojových vesniček který zvyšuje produkci na hradě a vy pak v rámci daného světa můžete rozvážet pomocí vozíků.
Taky Doporučuji plnit denní ukoly a to v maximální míře získávám tím 5000 surovin od druhu každý den... je potřeba mít tedy minimální počet vojáků na boj s věží.
Pomalu se dostáváme k boji co se farmáře týká tady apeluji na to přečíst vše co se obrany týká na našem vebu snažit se porozumět pokud to bude problém kontaktujte edu nebo mě poradíme. Ale v kostce je potřeba mít nahradě nějakou schopnou obranu protože nemusíte krmit utočné vojsko může te mít kvalitní obranu na hradě jinde to nemá smysl a všechny suroviny tedy ze základen mohou jít na podporu. aby jste si udělali obrázek ted mám na hradě 600 obránců nejsilnější verze z kasáren
odhaduji tedy že kolem 30 lvl jich mohu mít 250 kolem 40 lvl už 400. obrana u vás má potom dvě výhody většině pokusů o utok se ubráníte sami a v případě potřeby můžete poslat podporu vy někam a 400 vojáků už jistě pomůže. Mimochodem bude třeba bránit monumenty kam se vojáci posílají ale vy je musíte nadále živit to je také možnost využití.
No zatím asi vše když mě něco napadne budu připisovat :) Kihu

Změna organizace vedení

23.10.2014 18:54

Zdravím všichni :)

protože tento text budu psát podruhé budu stručnější a budu ho často ukládat :)
Chtěl bych dnes dotahnout přesný řídící a strategický aparát naší ali, abychom mohli všichni největší možnou rychlostí postupovat dopředu a tím samozřejmě i vylepšovali naší ali co do bonusů i urovně.
Chtěl bych tu krátce zmínit znovu směr naší ali. Vznikli jsme jako školka aliance Atlantida ale už odpočátku jsem chtěl aby to bylo trošku jinak a to následovně školka standardně znamená výchovu hráčů pro vrcholovou alianci praxe je tu taková že všechny ali mají školky defakto moc netuší co se tam děje a občas tam odtud přijde nějaký silnější člen do vrcholové aliance.
Moje vize je spíš v kooperaci je to o tom že když budeme hodně velcí a hodně silní začne se o nás zajímat kde kdo už ted asi vnímáte silnější a častější utoky od uplně cizích hráčů a bude hůř :) ale chci aby to nebylo uplně hrozný protože mým cílem není vychovávat hráče k odchodu do silnější ali ale hájit nás být tu doma a tak se tak i chovat tudíš jsem s Atlantídou naší spolupráci dojednal tak že v našem počátku ve kterém pořád ještě jsme se v případě potřeby pár nejsilnějších přesune do atlantidy na výpomoc a tím posílí možnou výhru ale cílem je se dostat do stavu samostatnosti a možné kooperace v bojích na straně Atlantídy.
Představa je tedy taková že až nastane nějaké větší válka budeme jako samostatný oddíl na své konkrétní misi který bude posilovat samotný boj atlantidy.
Tato myšlenka měla velký uspěch u vedení Atlantidy a mě je daleko bližší bojovat v prostředí, které všichni známe a hlavně nepřicházet o dobré hráče :) Tak a dostáváme se k tomu jak toho docílit :)
Nejprve organizace ukolů:
už máme velitele zástupce diplomata a výběrčí asi si každý umí představit o čem to je. Dále jsme s edou řešili jak vylepšit náš postup a zjistili že každý řeší na koho utočit jestli je to v pořádku dotoho bouřlivé ostrovy nově monumenty všude teče čas a další akce prostě je to bojová ale i strategická hra a je potřeba pokud chceme postupovat mít dobré rychlé a kvalitní informace.

Proto se Eda ujme té vojenské části, kde mu bude k ruce Herzog a Dzusephe což bude tým, který nás bude zásobovat informacema přesně toho rázu, kde jsou války kam na sabotování, na koho utočit, konkrétní databáze hráčů na koho jet, kdy a kam na monument, kolik bude cíl a jak ho dosahnout na bouřlivých ostrovech atd...

Další důležitá věc je získávání nových členů kterou jsem dal na starost lubomírkovi. bude tedy hledat a tipovat nový potenciál k nám do ali a věřím že se mu podaří najít kvalitní spoluhráče.

Zatím poslední, ale neméně důležitou věcí je vůbec neustálé učení se jak výkonně hrát na což chci vytvořit takový malý návod a bude rozdělen na Farmáře a Vojáka  tak snad Vám to pomůže.

Poslední informace ješt budeme aktivně s edou mapovat a vyhledávat základny a zdrojové vesnice které budeme v alianci nabízet ale je to věc obtížná i my se jí teprve učíme. No tak zatím vše a Doufám že další čtení vojáka nebo farmáře vám pomůže se zdokonalit ve hře ...Kihu    
 

Klání

22.09.2014 20:57

Tohle jsem našel na foru a jsem pro:

 

"Klání", Klání v mém podání má jasně daná pravidla boje na začátku.
Velitelé si napíší PM, a řeknou si dobu trvání války
Zda jezdit na vesnice , či nejezdit, jak hořící hrady
Kolik hráčů na kolik
Vyjmenují se jasně dané podmínky o počtu hráčů, způsobu boje a jeho případné ukončení.A samotné vyhlášení války je už pouze určitou podmínkou v klání, aby se například využilo bonusu aliance.Ale stále se jedná o "Klání"

Pak je to tzv. řízená "válka" která má pravidla a svůj konec, a svůj smysl.

Rozdělení Farmář Bojovník

14.08.2014 09:40

Protože zde chci uvádět všechny možné záležitosti ohledně hry rozhodl jsem se tomu dát nějaký systém, takže v blogu budu uvádět věci přímo se týkající naší aliance, když to formou článků v novinkách se budu věnovat samotnému systému hry a všeho co se jí týká.

Dnes bych chtěl osvětlit trochu zvláštní rozdělení bojovník nobo taky voják a farmář. Je to označení často používané na forech nebo jen zmíněné v popisu nějaké alince. Nic méně většinou ve spojení farmáře nechceme. Uchopil jsem to v naší alianci tak že za "A" farmář je důležitý člen protože specializace není nic špatného a když se nad tím člověk dobře zamyslí farmář neverbuje a jen vybírá daně neni vypalován protože méně rabuje takže suroviny a zlatáky umí dodávat vcelku dobře a pokud je nepotřebuje na zmíněné činnosti dá je do aliance nebo aliančním členům, kteří zrovna tyto komodity potřebují.Cím je aliance větší tím jsou dražšší bonusy a různé udržování hlavních měst a tak dál takže mít zdroje je důležité někdo otročí jiné aliance a někdo má farmáře :) Nic méně u nás jsem to rozdělil i prakticky a tedy jsou podle role řešeny daně rozdíl je hodně v množství a taky v rubínech protože rubíny farmář dá hodně těžko dohromady bez investice a to je komodita kterou nelze nikomu nutit aby kupoval rozhodně to já dělat nebudu :) Tak to je něco málo k farmářovi a vojákovi. 

Anketa

Je pro Vás tento web přínosem ?

Ano (34)
72%

NE (13)
28%

Celkový počet hlasů: 47